#24 – Jak doprowadzić uczestników kursów do mety?

wrz 22, 2023 | podcast | 0 komentarzy

Stworzyłaś kurs online życia.

Chcesz zobaczyć prawdziwą transformację swoich kursantów, ale okazuje się, że kursanci nie przerabiają materiałów, więc nie mają efektów.

Czy wiesz, że średnio w kursach online tylko ok. 6% kursantów je kończy? To smutny wynik prawda? Dlatego pora zastanowić się, co zrobić, aby ten odsetek klientów był większy. Im więcej zadowolonych klientów – tym większy Twój social proof, więc warto powalczyć o te wyniki.

W dzisiejszym odcinku podcastu opowiemy Ci, co robić, by więcej osób z sukcesem kończyło Twój kurs i program online.

Posłuchaj, o czym mówiłyśmy w tym odcinku:


👉 Jak ustalić, za co tak naprawdę jesteś odpowiedzialna w kursie?
👉 Jak przypominać kursantom o przerabianiu kursu?
👉 Co powoduje, że kurs jest trudy do przerobienia?
👉 Jak dobrze zaprojektować kurs?
👉 Co to znaczy, że kurs jest starej generacji?
👉 Jak uczą się dorośli?
👉 Jak efektywnie nauczać dorosłych?
👉 Czy im więcej wiedzy tym kurs jest lepszy?
👉 Dlaczego warto stworzyć kurs dla jednego segmentu klientów?
👉 Jak stworzyć proces kursu zaprojektowany dla konkretnego segmentu klientów?
👉 Kiedy wydłużać, a kiedy skracać czas trwania kursu?
👉 Z czego wynikają obiekcje klientów przez zakupem kursu?
👉 Co możesz zrobić, by aktywizować kursantów?
👉 Jak znaleźć trudne punkty w kursie i jak się nimi zaopiekować?
👉 Kiedy warto zmienić format kursu?
👉 Dlaczego warto mieć testerów na swój produkt?
👉 Jak być otwartą na feedback od kursantów?
👉 Dlaczego przychodzi moment spodku motywacji w grupie kursowej?
👉 Jak wykorzystać moment dużej motywacji?
👉 Jak zadbać o proces grupowy na początku?
👉 W jaki sposób motywować podczas całego programu?
👉 Jak i czy dodatkowo wynagradzać za przerobienie kursu online?

To nie wszystko!

Przygotowałyśmy dla Ciebie pakiet naszych 2 topowych webinarów:


👉 [WEBINAR1] Jak rozwiać biznes bez social mediów. Jakich strategii możesz się spodziewać na tym webinarze?
🎉 Strategii lejka marketingowego
🎉 Strategie lejka reklamowego
🎉 Sprzedaży aktywnej
🎉 Sprzedaży afiliacyjnej
🎉 Długożyjących artykułów blogowych, podcastów i YouTube
🎉 Strategii sprzedaży online

👉 [WEBINAR2] Recykling treści czyli jak publikować świeże materiały?
✅ 3 sposoby na szybkie tworzenie treści i wykorzystanie już tych stworzonych
✅ Jak może wyglądać workflow do recyklingu tych treści
✅ Nasze przykłady – jak my robimy recykling treści
🎁 BONUS Jak recyklingować treści ze strony sprzedażowej podczas kampanii promocyjnej?
Sprawdź tutaj: https://easl.ink/fyOvb

Gdzie nas znajdziesz?


🔥 Monika – Śmiała i pewna siebie w sprzedaży!
👉 Program szkoleniowy online dla osób, które chcą śmiało wychodzić do świata ze swoją ofertą, zapanować nad stresem i wreszcie wiedzieć, jak do sprzedaży się przygotować – mentalnie i narzędziowo ->> https://www.kulturasprzedazy.pl/kurssmialaipewnasiebie

🔥 Kasia – kasiaborkow.pl
👉 Pobierz listę biznesowa diagnoza, aby sprawdzić, które elementy procesu współpracy z klientem usprawnić: https://kasiaborkow.pl/newsletter/

Może Ci się spodobać

#33 – Przygotuj swój Instagram na sprzedaż

#33 – Przygotuj swój Instagram na sprzedaż

https://open.spotify.com/episode/7MK76huklXaIot5tgdQavM?si=z1YkfaGRRHyse-t1rrGaWg Stworzenie profesjonalnego profilu na Instagramie pod sprzedaż ofert to kluczowa sprawa dla rozwijającego się biznesu. Aktualizacja BIO pozwala na przekazanie kluczowych informacji o...

#32 – Polecajki książkowe Konkretnej w biznesie

#32 – Polecajki książkowe Konkretnej w biznesie

https://open.spotify.com/episode/7diInwgM1b2pGONVfAfIz9?si=m4TbUQK9SZOo2H9gdwaXKA Czy warto wymyślać koło na nowo? Zdecydowanie NIE! Dlatego warto korzystać z biznesowych książek i czerpać z doświadczenia innych 🙂 Dziś opowiadałyśmy o 3 książkach, które wywarły na...

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Hej, tu Kasia i Monika

Jesteśmy co-hostami podcastu Konkretna w biznesie. Różnimy się prawie wszystkim, w tym stylem, w jaki prowadzimy swój biznes, dlatego tak fajnie rozmawia się nam w podcaście, gdzie możemy zderzać ze sobą różne punkty widzenia!

KATEGORIE