Wakacje sprzyjały zmianie rytmu pracy, rozluźnieniu harmonogramów i spadku produktywności. To normalne. Przez to na początku września możesz mieć poczucie, że nie wiesz, od czego zacząć. Możesz też rzucić się w wir pracy z klientami, bez refleksji co tak naprawdę jest ważne dla Twojego biznesu.
Dlatego w tym odcinku podcastu mamy dla Ciebie dużo podpowiedzi organizacyjnych i strategicznych. Co więcej, dostaniesz całą matrycę do wdrożenia małych nawyków, które doprowadzą Cię do dużej zmiany w biznesie. Gotowa?
Posłuchaj, o czym mówiłyśmy w tym odcinku:
- Co to są dni tematyczne, bloki czasowe i jak wprowadzić je w swoim biznesie?
- Co złego się dzieje, gdy zbyt często przełączamy się między zadaniami?
- Dlaczego warto poświęcić cały dzień na planowanie sprzedaży?
- Czym jest dzień strategiczny CEO? Co warto wziąć pod uwagę podczas takiego dnia?
- Jak zaplanować dzień tworzenia treści?
- Dlaczego nie warto codziennie pracować z klientami?
- Jak wyciągnąć głowę z chaosu?
- Za co lubimy książkę Jemesa Clear’a Atomowe nawyki?
- Jak wypracować sobie atomowe nawyki codziennej sprzedaży i mówienia o ofercie?
- Jak wdrożyć strategie na wyrobienie nowego nawyku?
- Jakie są strategie na wyciszenie nawyku?
- Co możesz zrobić jeżeli chcesz mniej sięgać po telefon w trakcie pracy?
- Co to jest lista prokrastynacji i dlaczego jest taka ważna?
- Dlatego warto zajmować się jedną rzeczą miesięcznie z listy prokrastynacji?
- Dlaczego nie warto wymyślać na szybko 150 nowych zadań, tylko skupić się na budowaniu tożsamości biznesowej?
Gdzie nas znajdziesz?
🔥 Monika – Śmiała i pewna siebie w sprzedaży!
👉 Program szkoleniowy online dla osób, które chcą śmiało wychodzić do świata ze swoją ofertą, zapanować nad stresem i wreszcie wiedzieć, jak do sprzedaży się przygotować – mentalnie i narzędziowo ->> https://www.kulturasprzedazy.pl/kurssmialaipewnasiebie
🔥 Kasia – kasiaborkow.pl
👉 Pobierz listę biznesowa diagnoza, aby sprawdzić, które elementy procesu współpracy z klientem usprawnić: https://kasiaborkow.pl/newsletter/
0 komentarzy