Coraz częściej słyszymy od klientek – wiem, że mam potencjał zarabiać więcej na swoich ofertach. Chcę sprzedawać więcej swoim klientom, chcę skupić się na tym, by usprawnić ten obszar i rzeczywiście zacząć zauważać większe wzrosty.
Dlatego w dzisiejszym solo odcinku Kasi opowiem Ci o czterech powodach, dla których nie zarabiasz więcej na swoich ofertach i podam Ci kilka przykładów na to, jak to zmienić.
O czym mówiłam w tym odcinku:
👉 dlaczego tworzenie ciągle nowych ofert to w pewnym momencie problem,
👉 co rozwiązuje posiadanie ścieżki klienta,
👉 co zrobić gdy kurs czy program jest za trudny dla klienta?
👉 jak tworzyć swoje produkty edukacyjne, by klient kupował więcej niż raz?
👉 od czego zależy to, czy klienci będą kończyli Twoje kursy i programy?
👉 za co Ty, jako twórczyni jesteś odpowiedzialna?
👉 co zrobić, gdy klient jest przytłoczony tempem pracy?
👉 jak możesz zwiększać sprzedaż swoich ofert,
👉 na czym polegają upselle i downselle?
👉 co zrobić, aby zarabiać więcej na swoich ofertach?
👉 jakie działania marketingowe podjąć i na czym się skupić, aby to osiągnąć?
Gdzie nas znajdziesz?
🔥 Monika – Śmiała i pewna siebie w sprzedaży!
👉 Stworzyłam Audyt marki, byś poznała prosty plan rozwoju sprzedaży. Niezależnie, czy chcesz zarabiać stałe 5tys.+ 10tys. + 25tyś+ 60tyś+
🔥 Skorzystaj z audytu marki: https://www.kulturasprzedazy.pl/audytmarki
🔥 Kasia – kasiaborkow.pl
👉 Nauczę Cię tworzenia ekscytujących doświadczeń klientów
🔥 Zapisz się na webinar 3.11
⬇️ Jak zwiększać wartość klienta?https://kasiaborkow.pl/webinar-klienci/
To nie wszystko!
Przygotowałyśmy dla Ciebie pakiet naszych 2 topowych webinarów:
👉 [WEBINAR1] Jak rozwiać biznes bez social mediów. Jakich strategii możesz się spodziewać na tym webinarze?
🎉 Strategii lejka marketingowego
🎉 Strategie lejka reklamowego
🎉 Sprzedaży aktywnej
🎉 Sprzedaży afiliacyjnej
🎉 Długożyjących artykułów blogowych, podcastów i YouTube
🎉 Strategii sprzedaży online
👉 [WEBINAR2] Recykling treści czyli jak publikować świeże materiały?
✅ 3 sposoby na szybkie tworzenie treści i wykorzystanie już tych stworzonych
✅ Jak może wyglądać workflow do recyklingu tych treści
✅ Nasze przykłady – jak my robimy recykling treści
🎁 BONUS Jak recyklingować treści ze strony sprzedażowej podczas kampanii promocyjnej?
Sprawdź tutaj: https://easl.ink/fyOvb
0 komentarzy