Nagły wzrost cen, inflacja, nieciekawa sytuacja geopolityczna sprawa, że martwimy się o nasze biznesy. Czy klienci przestaną u nas kupować, czy to dobry czas na własny biznes?
A może lepiej ten czas przeczekać i do biznesu wrócić po kryzysie?
O czym mówiłam w tym odcinku:
👉 Czy klienci przestaną kupować?
👉 Jak dostosować swoje oferty do trudnych czasów?
👉 Co to znaczy, że rynek się zmienia?
👉 Jakie oferty będą bardzo pożądane w niepewnych czasach?
👉 Jak projektować oferty pod portfele klientów?
👉 Dlaczego warto pojawiać się stacjonarnie, mimo że cały biznes jest online?
👉 Kiedy warto wydłużyć lub skrócić proces współpracy z klientem?
👉 Dlaczego warto prowadzić systematyczny marketing?
👉 Jak poukładać marketing w lejek marketingowo- sprzedażowy?
👉 Dlaczego warto rozważyć własny podcast, blog lub kanał na You Tube?
👉 Co to znaczy zaopiekowany dół lejka marketingowego?
👉 Jak przygotować rankingi branżowe?
👉 Dlaczego warto publikować opinie ze współpracy?
👉 Co zrobić, by mieć wyczerpujące opnie ze współprac?
👉 Jak być taką osobą, która świadomie przyciąga klientów?
👉 Jakie zmiany mentalne warto wprowadzić, by sprzedawać więcej?
👉 Jak nie poddać się stagnacji?
Gdzie nas znajdziesz?
🔥 Monika – Śmiała i pewna siebie w sprzedaży!
👉 Stworzyłam Audyt marki, byś poznała prosty plan rozwoju sprzedaży. Niezależnie, czy chcesz zarabiać stałe 5tys.+ 10tys. + 25tyś+ 60tyś+
🔥 Skorzystaj z audytu marki: https://www.kulturasprzedazy.pl/audytmarki
🔥 Kasia – kasiaborkow.pl
👉 Nauczę Cię tworzenia ekscytujących doświadczeń klientów
🔥 Zapisz się na webinar 3.11
⬇️ Jak zwiększać wartość klienta? https://kasiaborkow.pl/webinar-klienci/
To nie wszystko!
Przygotowałyśmy dla Ciebie pakiet naszych 2 topowych webinarów:
👉 [WEBINAR1] Jak rozwiać biznes bez social mediów. Jakich strategii możesz się spodziewać na tym webinarze?
🎉 Strategii lejka marketingowego
🎉 Strategie lejka reklamowego
🎉 Sprzedaży aktywnej
🎉 Sprzedaży afiliacyjnej
🎉 Długożyjących artykułów blogowych, podcastów i YouTube
🎉 Strategii sprzedaży online
👉 [WEBINAR2] Recykling treści czyli jak publikować świeże materiały?
✅ 3 sposoby na szybkie tworzenie treści i wykorzystanie już tych stworzonych
✅ Jak może wyglądać workflow do recyklingu tych treści
✅ Nasze przykłady – jak my robimy recykling treści
🎁 BONUS Jak recyklingować treści ze strony sprzedażowej podczas kampanii promocyjnej?
Sprawdź tutaj: https://easl.ink/fyOvb
0 komentarzy